Błędy biznesowe

Marketing na własną rękę

Marketing na własną rękę
www.jurczak.net.pl przez telefon ankiety ankiety telefoniczne prowadzimy przez telefon Naklejki na przetwory https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/29-naklejki-na-sloiki Drukarnia Booklet

Jednym z podstawowych atrybutów dużych i rozpoznawalnych przedsiębiorstw jest ich wizerunek. Pomyśl o dowolnej z dużych marek – na pewno jesteś w stanie powiedzieć, za co lubisz lub nie lubisz Apple, Google czy Microsoft. Każda z tych firm od razu kojarzy się z rozpoznawalnym motywem, kolorystyką lun logo.

Jeśli chcesz, by Twoi klienci pamiętali o Twojej firmie, a nowi konsumenci licznie przybywali – powinieneś zainwestować w kreację wizerunku firmy.

Niestety wielu przedsiębiorców, w ramach cięcia kosztów, szuka oszczędności w obszarze marketingu. Reklama niejednokrotnie wydaje się – zwłaszcza dla niedoświadczonych przedsiębiorców – czymś łatwym, co można zrobić na własną rękę.

Cierpi na tym wizerunek firmy, który tylko częściowo powstaje w agencji reklamowej, a częściowo (lub w całości) w głowie samego przedsiębiorcy.

Stworzenie podstawa firmowego wizerunku to jednorazowy wydatek, a dofinansowanie na marketing można dostać w ramach niektórych projektów unijnych. Jeśli więc zastanawiasz się nad „poddaniem” tego obszaru działalności – zastanów się dwa razy, nim to zrobisz.

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *